Home O mnie Czytam Spam Obserwuj

t

Together, to be
Od dawna myślałam o umieszczaniu swoich opowiadań w internecie jednak chyba zawsze brakowało mi tej odwagi potrzebnej do założenia bloga. Ostatnimi czasy przeglądając różne strony natknęłam się na niezliczoną ilość naprawdę dobrych opowiadań poświęconych właśnie naszym siatkarzom. Nie pamiętam od kiedy kibicuję naszej drużynie, nie pamiętam od kiedy tak bardzo interesuję się siatkówką ale trwa to już kilka ładnych lat. Mam nadzieję, że starczy mi siły i entuzjazmu na prowadzenie tego bloga jak najdłużej.
Layout by TYLER

poniedziałek, 9 września 2013

Powrót?
|
Jestem świeżo po meczu Polaków z Rosjanami i powiem szczerze dawno, dawno, dawno się tak nie cieszyłam. Dawno też nie emocjonowałam się tak żadnym meczem - to chyba wina tego, że wreszcie udało mi się obejrzeć go na żywo, w hali, poczuć tą nieziemską atmosferę jaka tam panuje.
Nie pisałam sama nie wiem dlaczego, wiem jednak, że postaram się zrobić tutaj porządek i kontynuować to co zaczęłam o ile jeszcze ktoś będzie chciał to oczywiście czytać. Także do napisania!

2 komentarze:

  1. Dopiero zauważyłam O.o
    Wchodziłam już kilka razy żeby sprawdzić, czy coś dodałaś ale nawet nie zauważyłam tej notki...
    W każdym razie, ja byłabym baaardzo szczęśliwa mogąc czytać kontynuację tego bloga <33
    A tak w ogóle to przeczytałam całość nie dawno i nie komentowałam rozdziałów, ale wszystkie były świetne. To pierwszy blog o tej tematyce, który czytam i bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróć. Dopiero znalazłam tego bloga i bardzo mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń

»