Home O mnie Czytam Spam Obserwuj

t

Together, to be
Od dawna myślałam o umieszczaniu swoich opowiadań w internecie jednak chyba zawsze brakowało mi tej odwagi potrzebnej do założenia bloga. Ostatnimi czasy przeglądając różne strony natknęłam się na niezliczoną ilość naprawdę dobrych opowiadań poświęconych właśnie naszym siatkarzom. Nie pamiętam od kiedy kibicuję naszej drużynie, nie pamiętam od kiedy tak bardzo interesuję się siatkówką ale trwa to już kilka ładnych lat. Mam nadzieję, że starczy mi siły i entuzjazmu na prowadzenie tego bloga jak najdłużej.
Layout by TYLER

niedziela, 21 lipca 2013

Ogłoszenie
|
Podczas ostatniej małej awarii komputera straciłam sporo rzeczy i tak się stało, że cały plik z opowiadaniem musiałam odzyskiwać z jakiś dziwnych odmętów dysku o których nie miałam pojęcia i niespodzianka wszystko co mam to trzy rozdziały w wersji pierwszej bez poprawek. Postaram się jak najszybciej nadrobić braki. Wybaczcie, wybaczcie, wybaczcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

« »